...geng mengintai...

Sunday, February 19, 2012

Jadi Motivator Lah Pulak

Assalamualaikum..

Merujuk di entry yang ini [ He Inspires Me ] ada beberapa komen dari bloggers yang meneka aku akan berjumpe dengan insan hebat ini.. Tetapi sebenarnya...


For the first time in my life, never crossed on my mind, one fine day I would stand in front of people giving a talk.. Dan yang paling penting, aku memberikan ceramah motivasi kepada pelajar-pelajar.. 

Apa sebenarnya ceramah itu, siapakah mereka yang mendengar ceramah aku, ceramah ini mengenai apa, apa perasaan aku, semuanya akan terjawab pada entry akan datang.. 

Bicara DANIEL ADIE: I've taken the hardest step.. Alhamdulillah..

17 comments:

Amir Rayyan said...

Alhamdulillah...mg terus beri yg terbaik..insyaAllah...

FL blogh0use said...

waiting for the next entry. btw, congrates..berjaya melangkah satu lagi tapak ke hadapan..

eszyamin said...

tahniah bro...semoga terus menyumbang sesuatu kepada masyarakat..alhamdulillah

Zac Rega said...

Wuhuuuuuuuuuu! Awesome!! Bibirr abg adie sexyy kod :) HAHA! ok waiting ~

Puan Besar Shag Yahaya said...

Cerita pasal hutang. Ni nak bagi loan eh ? HAHA :D

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

congrate!!! ini part of belajar kan adie...tahniah..

Umar said...

teruskan berbakti utk masyarakat! terasa bangga ada anak muda mcm Adie

liyana mohamad said...

tahniah sbb da berjaya sampai stage tu...!! waiting for ur next post!!! =)

zizidiazora said...

Wah tahniah adie...ceramah kt mana tuh...tak sabar nak tunggu the next entry..hahaha......

ZWAN SABRI said...

Danie Adie semakin mula mengembangkan sayap.. gd luck bro.. :)

Eazy Izzuddin said...

wahhh ....
tahniah...
jd motivator..
terbaik..
:)

Maya Zhang Ai Ly said...

Congrates Adie...semoga usaha murni seperti ni akan terus Adie lakukan..

Chaiyoookkk...

Rtp Farra Arisha said...

alhamdulillah if you've been doing good at that time. teruskan usaha dan selamat berjaya.

NAL said...

wah, motivator tu..congrats

Judiene said...

Wow!
Impressive.
Dah rupa motivator betul dah ni.

:D

Z.I Zam Ijam said...

selangkah maju ! tahniah bro adie . tak salah mencuba .

shark said...

pergh
ada gaya tu
congrat bro.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...