...geng mengintai...

Thursday, February 9, 2012

Aksi Agak Luar Biasa

Assalamualaikum..

Friendly reminder.. Gambar-gambar yang bakal dipertontonkan ini agak sedikit luar biasa.. So, kindly put your seat belt on.. Those pictures are going to take your breath away..cewah..takde maknenye pon..haha


Mula-mula kene la buat warm-up dulu.. Maklumlah..aksi ini agak sukar untuk dilakukan..huhu..

So, aksi yang pertama....


Agak simple je kan??

So, aksi yang ke 2..........

Haaaa....anda mampu lakukannya???

I just love those pictures.. Bukan apa, taknak lah kalian tengok gambar-gambar yang sama je..takot kalian bosan je asyik-asyik gambar yang same je yang diupload kat blog.. Jadi, aku upload la gambar yang sedikit extreme ini..

Oh ye, kalau kalian nak tengok photoshoot putih yang agak skema sikit, boleh la tengok kat entry ini Photoshoot Putih Di Pantai Cenang Pulau Langkawi ..

Bicara DANIEL ADIE: Banyak lagi gambar untuk dikongsi..huhu..

14 comments:

Maya Zhang Ai Ly said...

wa...Adie da mcm buat aksi lagak ngeri plak..heehee...

zizidiazora said...

akrobatik nampak...leh wat sarkis...hahaha....

KAMIHIDUP said...

pehhh.

Rtp Farra Arisha said...

you're versatile!

Rozuan Ismail said...

haha.ahli gimnastik

FarhanahAdzlan said...

kalau saya..dah lama dahh...patah tangan..huahahaha~

Z.I Zam Ijam said...

ada bakat ! haha , p isi borang jadi atlet ..hahaha .

steffany daph said...

wow. aksi kedua tu. betul2 ke? hehe. suka tgk tu. mcam ninja pula.

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, macam2 aksi ada.. i loikee... HAHA

UnPerFecT PeRsoN.. said...

superb^_^....nice posing..

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

amboiii lentik pinggang...patah kang pinggang tu kang...

Irna Ibrahim said...

menarik !!

NN said...

ni senaman ape ni?

Terbang Bersamaku said...

aksi acrobatic + gymnastic eh..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...